رویه ارسال و مرجوعی

لذت خرید اینترنتی را احساس کنید

فروشگاه اینترنتی 242 (تخفیکس) با ارسال سریع‌ و پرداخت اینترنتی یا در محل، لذت خریدی استثنایی را برای شما به ارمغان می آورد. در حال حاضر طرح تحویل 24 ساعته فقط در شهر تهران فعال است، اما به زودی سایر شهرهای ایران را هم پوشش می‌دهیم.
در تهران هر سفارشی که ثبت شوند، در روز کاری بعد تحویل داده می‌شوند
در تهران سیستم توضیع یکپارچه ای راه اندازی شده است که در نقاط سبز رنگ مشخص شده در نقشه(از شرق تا تهرانپارس - از غرب تا شهران - از شمال تا تجریش - از جنوب تا بزرگراه آزادگان) کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت و که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد  هزینه ارسال رایگان خواهد بود.


نکته: توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
توجه داشته باشید هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق فرم تماس با ما  به 242 (تخفیکس) اطلاع دهید
در سایر شهرستان ها سفارشات با پست سفارشی یا پیشتاز با توجه به درخواست مشتری برایشان ارسال می شود پس از تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 1 تا 5 روز می باشد
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://itemtracking.post.ir
برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 0000-021 ، یا از طریق صفحه "تماس با ما" به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.
توجه: لوازم خانگی سنگین مانند اجاق گاز در تهران با هزینه متفاوتی ارسال می‌شوند که در سبد خرید قابل مشاهده می باشد. هزینه ارسال این نوع کالاها، برای شهرستان ها تا باربری در نظر گرفته شده و پس از تحویل به باربری به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

رویه‌های بازگرداندن کالا
راحتی خیال و جلب رضایت مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه اینترنتی 242 (تخفیکس) بوده است و در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم  تا هر سفارش در بهترین شرایط به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است پس از خرید، با مسایلی روبرو شوید که درچنین مواردی باید یادآور شویم که کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی  242 (تخفیکس) دارای گارانتی ذکر شده در محصول و 2 روز مهلت تست و بازگشت کالا دارند

شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
وجود مغایرت، آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 48 ساعت در روزهای عادی و یا روز غیر تعطیل بعدی پس از دریافت کالا، به پشتیبانی سایت از طریق تلفن اطلاع داده شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت تخفیکس صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.

مرجوع کردن کالا
قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی(به شکل اولیه) بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید
مشتریان تهرانی می توانند از پیک 24 ساعتی فروشگاه برای مرجوع کردن کالای خود استفاده کنند و مشتریان عزیز شهرستانی می بایست کالا را با پست سفارشی به آدرس تخفیکس ارسال نمایند. هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری بوده و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های فروشگاه، پس از تایید پشتیبانی سایت به حساب مشتری واریز می‌شود

محاسبه هزینه ارسال
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پشتیبانی سایت برسد، هزینه‌های ارسال (پیک یا پست) نیز به عهده فروشگاه اینترنتی 242 (تخفیکس) است.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 

آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت