حمل و نقل 24 ساعته فروشگاه 242

پیک 24 ساعته در تهران و ارسال رایگان

 در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که در نقاط سبز رنگ مشخص شده در نقشه(از شرق تا تهرانپارس - از غرب تا شهران - از شمال تا تجریش - از جنوب تا بزرگراه آزادگان) کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد(ارسال سفارشات در تعطیلات رسمی انجام نمی شود). در صورت خرید 5 محصول متفاوت و که جمع مبلغ بیش 100 هزار تومان باشد در تهران هزینه ارسال رایگان خواهد بود.

پرداخت هزینه درب منزل

همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از خرید و تحویل درب منزل به صورت نقدی یا کارت خوانهای سیار پرداخت نمایید! و در کمتر از 24 ساعت محصول را درب منزل دریافت و سپس مبلغ را پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید.

در مورد مناطقی از تهران که خارج از محدوده سبز رنگ هستند پس از تماس پشتیبان سایت از شما درخواست ارائه آدرس جدید در شعاع سبز خواهد کرد که در صورتی که خواهان دریافت محصول در خارج از محدوده سبز رنگ بودید هزینه متناسبی با هماهنگی شما به فاکتور شما اضافه شده و ارسال صورت میپذیرد .

 

ما همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

واحد پشتیبانی فروشگاه 242

آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت