همکاری با شرکای تجاری

این یک پیشنهاد ویژه برای تولید کنندگان، بازرگانان و ارائه دهندگان محصولات می باشد.
شما می توانید کالا خود را در فروشگاه 242(تخفیکس) معرفی و بفروش برسانید و از مزایای زیادی بهره مند شوید:


- تبلیغات رایگان:
دیگر نیاز به پرداخت هزینه های میلیونی برای درج آگهی در سایت های غیر تجاری نمی باشد، فقط با پرکردن یک فرم در سایت تخفیکس می توانید تبلیغات رایگان را تجربه نمایید .فروشگاه اینترنتی 242(تخفیکس) با پشتوانه هزاران بازدید روزانه خواهد توانست خیلی زود کالای شما را در وسعت بسیار فراتر از یک آگهی معرفی و به فروش برساند.


- فروش روز افزون و همکاری بلند مدت:
میزان فروش بستگی به پیشنهاد شما و میزان تخفیف کالا شما دارد، فروشگاه 242 می تواند محصولات شما را به صورت طولانی مدت بر روی سایت قرار دهد و بعد از مدتی فروش بیشتری را برای آن کالا به ارمغان آورد .


- ویترین محصولات شما:
فروشگاه 242 می تواند به نوعی ویترین فروش شما باشد و شما می توانید برای معرفی کالای خود به مشتریان و خریداران خود لینک محصولات خود را ارائه نمایید.


- تصاویر، متن و ویدئو تبلیغاتی محصول:
نگران نوشتن متن تبلیغاتی محصولات خود نباشید، متن تبلیغاتی محصولات توسط نویسندگان مجرب در 242 نوشته می شود، همچنین تصاویر و ویدئو تبلیغاتی در صورت نیاز به سایت اضافه می شود. فقط شما باید اطلاعات کامل درباره محصول را ارائه نمایید تا محصول شما توسط تیم فنی و نگارشی فروشگاه تدوین و روی سایت نمایش داده شود.
برای شروع همکاری کافیست روی دکمه زیر کلیک نمایید و فرم موجود در آن را تکمیل نمایید پس از پر کردن فرم، درخواست شما در واحد بازرگانی فروشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن با شما تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

فرم درخواست همکاری تجاری

با تشکر

آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت