2024,04,20,14,27,39,00
آرایشی بهداشتی> پالت سایه چشم 24 رنگی ، زیبا ، متنوع و چشم نواز با ماندگاری بسیار بالا و عالی

پالت سایه چشم 24 رنگی ، زیبا ، متنوع و چشم نواز با ماندگاری بسیار بالا و عالی

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 1966
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : پالت سایه چشم 24 رنگی

  • زیبا ، متنوع و چشم نواز

  • یکی از بهترین راه های زیبا ساختن چشمها

  • بهترین وسیله برای گریم صورت

  • در بسته بندی بسیار شکیل و زیبا

  • ماندگاری بسیار بالا و عالی

  • بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید

  • محصولی با کیفیت و پوشش بسیار عالی

  • تمامی عکس ها در گالری تخفیکس تهیه شده اند

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • با توجه به کیفیت محصول ، تخفیکس آن را به شما پیشنهاد می نماید
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات تخفیکس

زیبایی چشم ها به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از آن ها سایه های مناسب و زیبا و شاد می باشد که زیبایی چشم ها را دو چندان می کند ما به شما سایه چشم 24 رنگی را پیشنهاد می کنیم با رنگ های چشم نواز و عالی زیبایی را به چشمان خود هدیه کنید

چشم ها یکی از مهم ترین عضو زیبایی در صورت می باشد ، آرایش زیبا بر روی چشم باعث دو چندان شدن زیبایی می شود ، نحوه صحیح سایه زدن و همچنین استفاده از یه سایه ی خوب تاثیر بسزایی بر روی چشم ها دارد.

به راحتی بر روی پوست مینشیند و حتی ها بعد از ساعت هابر روی چشم ها همانند لحظه اول ظبیعی جلوه می کند و روی پوست نمی ماسد و به علت رنگ های متفاوتی که دارد می توانید برای هر نوع آرایشی استفاده کنید.

سایه در نوع پودری و کرم موجود است ، نوع استفاده از نوع کرم آسانتر است زیرا شما با یک حرکت می توانید سایه بزنید ولی نوع پودری دوام و پوشانندگی بیشتری دارد و اگر به نوع کرم آن علاقه مند هستید می توانید برای افزایش دوام آن ، انرا با سایه پودری مخلوط نمایید.انتخاب اکثر خانم ها سایه مخلوط از ایندو است که هم استفاده از آن آسانتر و هم دوام خوبی دارد.با این حال انتخاب به شما بستگی دارد، هر دو را امتحان و ببینید کدام نوع روی پوست شما بهتر عمل می کند سپس انتخاب کنید.شما ممکن است برای ماندگاری بهتر و نرم ماندن پلک چشم از زیر رنگهاو یا بیس هایی استفاده کنیدکه بهتر است آنها از نوع بی رنگ باشند.

 راهنمایی هایی برای انتخاب رنگ :

پوستهای گندمی روشن : شما می توانید از اکثر رنگهای سایه استفاده کنید. اما از تنالیته های روشن علی الخصوص اگر برای روز آرایش می کنید. اگر موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره نیز استفاده کنید .استفاده از رنگهایی چون ارغوانی ، بنفش ، سبز و یا آبی یه همراه خط چشمی به همان رنگ بسیار کار آمد است.

پوستهای سبزه روشن : از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است استفاده کنید و یا از رنگ طلائی که درخشش خاصی به شما می دهد.از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

پوستهای مایل به زرد : از رنگهای آبی ، خاکستری مایل به آبی ، ارغوانی روشن و یا صورتی در وسط چشم و نتالیتۀ تیره تر همان رنگها در کناره های چشم استفاده کنید.بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

پوستهای قهوه ای روشن : سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند.اما از رنگهایی چوم سبز و آبی و ارغوانی نترسید تنالیته براق آنها به چشم های شما جذابیت می دهد.

پوستهای تیره : سعی کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر باشد استفاده کنید.در سایه هایتان رنگ طلائی و یا نقره ای اضافه کنید.اگر مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره نیز استفاده کنید.پیشنهاد ما اینست که سایۀ چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید.بطور مثال برای چشمان سبز سایه های ارغوانی ، برنزی و یا قهوه ای ،برای چشمان آّبی ، سایه های هلویی و زرد و طلائی و برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است.

دارای یک پد دو ظرفه و بسیار نرم که به راحتی می توانید استفاده کنید ، همسر خود را غافلگیر کنید ، یک هدیه مناسب برای کسی که دوستش دارید ، مخصوص خانم ها و دختر خانم های خوش سلیقه و باکلاس

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت