2024,04,20,13,10,15,00
وسایل آشپزخانه>سری جدید گوی شوینده ماشین لباسشویی Clean Ballz با کاربرد راحت و آسان برای تبدیل آب سخت به آب آسان سازگار با محیط زیست برای ضدعفونی کردن لباسهایتان و ماشین لباسشویی

سری جدید گوی شوینده ماشین لباسشویی Clean Ballz با کاربرد راحت و آسان برای تبدیل آب سخت به آب آسان سازگار با محیط زیست برای ضدعفونی کردن لباسهایتان و ماشین لباسشویی

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 1636
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : گوی شوینده ماشین لباسشویی Clean Ballz

  • قابل استفاده در انواع ماشین های لباسشویی

  • دارای خاصیت ضد باکتریایی می باشد

  • ضد حساسیت

  • قابلیت استفاده تا 1000 بار شستشو

  • بدون نیاز به نرم کننده و موادی از این قبیل

  • صرفه جویی در مصرف پودر

  • تبدیل آب سخت به آب آسان سازگار با محیط زیست

  • ضدعفونی کردن لباسهایتان و ماشین لباسشویی

  • با کاربرد راحت و خیلی آسان

  • گوی کمک مي کند آب براي شستشو و زمان آبگيري کاسته شود

  • صرفه جوئي در مصرف آب و مصرف برق

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • با توجه به کیفیت محصول ، تخفیکس آن را به شما پیشنهاد می نماید
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
  • جهت خرید این محصول به صورت عمده با دفتر تخفیکس تماس حاصل فرمایید
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات تخفیکس

توپ لباسشویی کلین بال حاوی تعداد زیادی سرامیک طبیعی داخل یک گوی می‌باشد که بصورت کاملا علمی و توسط متخصصین ساخته شده و لباس‌ها را با مصرف کم تر پودر شسته و پاکیزه می‌نماید. در مقایسه با پودرهای شیمیایی معمولی، گوی کلین بال به صرفه تر (از نظر صرفه جویی قابل ملاحطه در میزان پودر، آب و برق مصرفی)، دارای کاربرد ساده تر و منجر به صرفه جویی در وقت نیز می‌باشد. پرتوهای قدرتمند ساطع شده از گوی کلین بال ترکیب هیدروژنی آب را به اجزا بسیار کوچکتر میشکند که در زمان حرکت، ذرات خوشه مانند و بسیار ریز آب که قدرت نفوذ پذیری و انرژی بسیار بالایی دارند را تولید می‌نماید که یون‌های منفی آب را جهت نفوذ در تار و پود البسه ساطع نموده و در نتیجه هر گونه ذرات آلودگی را از آن جدا می‌نماید. گوی مجیک میزان آب را در حد مناسبی که در آن آلودگی و لکه‌های لباس به راحتی از تار و پود البسه جدا شوند حفظ می‌نماید. گوی "کلر" موجود در آب را بر طرف نموده و از طریق صاف و نرم نمودن سطح ملکول‌های آب، قدرت شستشو را به مراتب افزایش می‌دهد.

 

 

چگونگی استفاده از گوی کلین بال:

گوی های شستشو را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید ، مراحل شستشو را کامل کنید ، ماشین لباسشویی را آبگیری نمایید ، در پایان لباسها را خارج نموده و گوی شستشو را برای استفاده بعدی داخل ماشین باقی بگذارید. این محصول قابل استفاده در هر نوع ماشین لباسشویی (درب از بالا یا ردب از جلو) می‌باشد. برای ماشین‌های با ظرفیت بالای 5 کیلو گرم از 2 گوی به صورت همزمان استفاده گردد. به سادگی گوی‌ها را به همراه لباس‌ها داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. پس از شستشو می‌توانید گوی‌های شستشو را جهت استفاده بعدی در ماشین لباسشویی باقی بگذارید. برای کارایی بهتر گوی‌های شستشو, توصیه می‌گردد آن‌ها را در هر ماه 2_3 بار زیر نور آفتاب قرار دهید.

 

 

 

نحوه شستشوی لباس‌های چرک:

برای عملکرد بهتر گوی شستشو و جهت شستشوی لباس‌های چرک, خیس نمودن اولیه لباس‌ها و گوی بمدت 20 دقیقه راندمان شستشوی گوی‌ها را افزایش می‌دهد. توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را تفکیک نمایید.

 

 

نحوه شستشوی لباس‌های خیلی کثیف:

برای شستشوی لباس‌های خیلی کثیف, توصیه می‌گردد 20% مقدار پودری که قبلا بصورت عادی (بدون گوی) بکار می‌بردید استفاده نمایید. توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را تفکیک نمایید.

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:
معصومه علی جلدانی
معصومه علی جلدانی
پنجشنبه,۲۹,آبان,۱۳۹۳
سلام . ایا میشود همزمان با توپ های خشک کننده و نرم کننده درایر بالز DRYER BALLS بدون ایجاد حساسیت و کوتاه کردن زمان خشک شدن ، که در سایتتان موجود است استفاده کرد ؟؟؟
تخفیکس: معصومه عزیز، گوی شوینده کار نرم کننده را انجام می دهد ولی می توانید همزمان نرم کننده نیز استفاده کنید
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
اکبری
اکبری
جمعه,۳۰,آبان,۱۳۹۳
با سلام
چند وقت پیش این محصول را به قیمت حدود 8000 تومان می فروختیو والان حدود 2 برابر شده است.از تخفیکس بعید بود !!!
من برای خودم و اطرافیانم حدود 5تا 10 تا میخواستم،تبلیغتون هم انجام میشه اگر امکان دارد با قیمت قبل بدهید اطلاع رسانی نمایید تا بخرم.با تشکر
تخفیکس : اکبری عزیز از کامنت شما سپاسگذاریم . این محصول در سری اول با قمیت بسیار پایین تری به فروش میرسید اما پس از مدتی در همان بین که روی سایت بود افزایش قیمت پیدا کرد اما تخفیکس با همان قیمتی که اعلام کرده بود محصول را ارائه کرد تا زمان این پیشنهاد به اتما رسید و در سری جدید مجبور شدیم به علت قیمت بالا قیمت را تغییر دهیم :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت